dimecres, 3 de juny del 2009

Copa lliga i campions


Hem guanyat el triplet
El barça es el millor.
la copa!!!!!!!
la lliga!!!!!!1
i la campions!!!!1
son els millorS!!!!!!!!!!!!!1

2 comentaris: