divendres, 19 de juny del 2009

actuacio de muisica

va ser molt bonica la auctacio de musica el follet balent amb ruben besora oro (o algo aixi)
el nostre muestre de musica(ruben). els de 3 i 4 i el de l`escola de musica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada