dimecres, 3 de juny del 2009

a la bassa del jumanos

El dia 3-5-09 jo i la Montserrat hens vam banyar jejejej!!!!!!
i va ser xupi guai

1 comentari:

  1. Ja Paula avui dia 5-6-09 potser no hens podem banyar degut al fet de que a plogut.

    ResponElimina