dimecres, 3 de juny del 2009

el meu primer dia de bloc


El dia 3-5-09 el home de la senyoreta Carmen ens ha ensenyat fer un bloc hen 2 hores
Ens ha agradat molt!!!!!!!!!!!!

1 comentari: